Stilling: Kundekonsulent

Til vårt kundesenter søker vi etter en serviceinnstilt KUNDEKONSULENT

Som kundekonsulent er du selskapets ansikt utad, og en viktig rolle for selskapet. Du er engasjert og positiv, og opptatt av å gi en god kundeopplevelse.

OBOS Opennet er et heleid datterselskap i OBOS-konsernet, og inngår i OBOS sin nye satsing på fiber og bredbåndsløsning. Vi bygger fibernett i nye og eksisterende boligsammenslutninger.

Arbeidsoppgaver

  • Behandle løpende kundehenvendelser per telefon, mail og sosiale medier
  • Generell kundesupport, behandle kundehenvendelser innen bredbånd/TV-tjenester og faktura
  • Selge inn våre bredbåndsløsninger, produkter og tjenester
  • Yte god service og rådgivning

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring med kundesupport, innkommende henvendelser hovedsakelig telefon
  • Gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
  • Gode datakunnskaper

Personlige egenskaper

  • Fleksibel og tilpasningsdyktig
  • Trives med en hektisk arbeidshverdag
  • Imøtekommende, utadvendt og serviceinnstilt
  • Liker å snakke med kunder over telefon
  • Kvalitetsbevisst

 

Vi tilbyr

  • Rask tiltredelse
  • Et godt og motiverende arbeidsmiljø
  • Sentral beliggenhet i Oslo, Hammersborg Torg 1
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode utviklingsmuligheter

Søknad sendes til bjorn@opennet.no
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Bjørn Isaksen tlf. 96 99 99 09.